یونا  خودمیونا خودم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
اشنا شدن من با بلک پینکاشنا شدن من با بلک پینک، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
بی تی اسبی تی اس، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
استری کیدزاستری کیدز، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
اکسواکسو، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
استرواسترو، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
گیزم گونش شدنمگیزم گونش شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
اسلیهان گونر شدنماسلیهان گونر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
اسلیهان کاپانشاهین شدنماسلیهان کاپانشاهین شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
اسماعیل دمیرجی شدنماسماعیل دمیرجی شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
برفین نیلسو شدنمبرفین نیلسو شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
کور جان کول شدنمکور جان کول شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
هانده ار چل شدنمهانده ار چل شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
کرم بورسین شدنمکرم بورسین شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
آنیل ایلتر شدنمآنیل ایلتر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
ملیسا دانگل شدنمملیسا دانگل شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
دوستی من وسارا جوندوستی من وسارا جون، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه سن داره
دوستی من وسانا جوندوستی من وسانا جون، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
اکیپ سلاطین پسرو دختر با هم دیگه داخل یک گروهاکیپ سلاطین پسرو دختر با هم دیگه داخل یک گروه، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

دخترکـــ تنــها💔

🇰🇷کره جنوبی لاورم تا ابد لاورم 🇰🇷

خاطره عید غدیر💜

1401/4/28 15:15
نویسنده : lady bang🥺✨
2,312 بازدید
اشتراک گذاری

عید غدیر توی شهر ما پیاده روی بود.

ما از یه مکانی  به یه مکان دیگری رفتیم. 

توی راه بهمون شربت وشکلات میدادند. 

همه حمله کرده بودند.

بعد دوباره حرکت کردیم. 

داخل وقتی برگه هارا میدادند منکه له شدم. 

منو کشتند. 🤕😫

بعدم پذیرایی دوباره کردند. 

شیرینی🍪 و شربت🍹 وکیک.🥧🍰🎂

بعدم ما برنده نشدیم😐🥺

وتمام 

بای👋🏻👋🏻👋🏻

پسندها (6)

نظرات (5)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
28 تیر 01 15:33
به پستت سر زدم
lady bang🥺✨
پاسخ
ممنون
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
28 تیر 01 15:34
اومایگاش.توی  عکس نیمرخ هم خوشکلی
lady bang🥺✨
پاسخ
مرسی🙃
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
28 تیر 01 15:34
خوش گذشت به من که خوش گذشت
lady bang🥺✨
پاسخ
اره
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
28 تیر 01 15:34
خداروشکر که له شدی و تو رو کشتند
lady bang🥺✨
پاسخ
😫🤕
🖤kook🖤🎤🎧🖤kook🖤🎤🎧
29 تیر 01 16:19
فالویی فالوم کن
lady bang🥺✨
پاسخ
چشم