یونا  خودمیونا خودم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
اشنا شدن من با بلک پینکاشنا شدن من با بلک پینک، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه سن داره
بی تی اسبی تی اس، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
استری کیدزاستری کیدز، تا این لحظه: 3 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
اکسواکسو، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه سن داره
استرواسترو، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
گیزم گونش شدنمگیزم گونش شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
اسلیهان گونر شدنماسلیهان گونر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
اسلیهان کاپانشاهین شدنماسلیهان کاپانشاهین شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
اسماعیل دمیرجی شدنماسماعیل دمیرجی شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
برفین نیلسو شدنمبرفین نیلسو شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
کور جان کول شدنمکور جان کول شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
هانده ار چل شدنمهانده ار چل شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
کرم بورسین شدنمکرم بورسین شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
آنیل ایلتر شدنمآنیل ایلتر شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
ملیسا دانگل شدنمملیسا دانگل شدنم، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
دوستی من وسارا جوندوستی من وسارا جون، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
دوستی من وسانا جوندوستی من وسانا جون، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
اکیپ سلاطین پسرو دختر با هم دیگه داخل یک گروهاکیپ سلاطین پسرو دختر با هم دیگه داخل یک گروه، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دخترکـــ تنــها💔

🇰🇷کره جنوبی لاورم تا ابد لاورم 🇰🇷

من و رفیقام در کتابخانه

1400/11/7 20:06
نویسنده : lady bang🥺✨
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

امیدوارم حال همتون خوب باشه 

عکس پشت سر 

عکس های من 

عکس رفیقم کارتونی 

یک تکه عکس از کتابخانه 

بای بای

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

دنیس
8 بهمن 00 0:36
سلام وقت بخیر.
امیدوارم که حالتون خوب باشه.
اگه دنبال افزایش واقعی تعداد بازدیدکنندگان وبلاگتون هستید ، از پلتفرم دنیس استفاده کنید. همین حالا در دنیس عضو شده و وبلاگتون رو معرفی کنید تا ۱۲۰۰۰ تومان اعتبار رایگان معادل ۱۰۰۰ نفر بازدیدکننده واقعی دریافت کنید.
با آرزوی سلامتی و تندرستی...
httpsnis.ir
lady bang🥺✨
پاسخ
سلام عزیزم چشم
چیمیی
8 بهمن 00 17:49
سلام خوبی؟؟
من همیشه از وبلاگت دیدار میکنم ولی میخواستم ناشناس بمونم ولی الان خودمو لو ددادم
واقعا وبلاگ عالی دارییی
lady bang🥺✨
پاسخ
ممنون تو مگه کی هستی 
میشه ادرس وبلاگت را بدی
چیمیی
8 بهمن 00 17:49
اوممم خیلی خوشگلیی
lady bang🥺✨
پاسخ
ممنونم
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
8 بهمن 00 18:32
ویی چه خوشتیپی تو یونا  اون کتابخانه ایران ماله منم رفتم خیلی عالیه 🧸 همیشه به خوشی 😉✌🏻
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 تیر 01 21:25
های نونا 
رمانم را بالاخره گذاشتم 
لطفا یک نگاه بزن😉
lady bang🥺✨
پاسخ
چشم اوپا

13 تیر 01 21:53
سلام یونا جون ببخشید تو مگه تو وبلاگ رزیسا تهکوک همونی که الان شده بد بوی نبودی؟
lady bang🥺✨
پاسخ
اره همون بودم 
وبلاگم را دادم به پسر دوست پدرم 
خیلی بیشعوره خودشو جایه دوست پسرم جا زده تو واتساپ باهاش دعوا داشتم خیلی اسکله

14 تیر 01 16:07
آخیششش،درود بر شرفت دختر،تعجب کردم گفت دوست پسرته،راستی ببخشید به بی تی اس هیت دادم الان آرمی ام
lady bang🥺✨
پاسخ
خوبه عزیزم😝😁